July 03, 2014

Saya Nak Duit Raya RM300 Daripada Nile.Com.My




Assalamualaikum...

Jom pakat sertai GA Nile.com.my..

Kalu dapat duit RM300 : 

 Hadiah harijadi saya nanti

 Separuh darinya ...semestinya membeli belah di Nile.com.my sebab ada penghantaran percuma untuk belian min RM48 jimat sudah kan.. 

  Separuh lagi...disedekahkan di surau berdekatan rumah saya..sharing is caring kan...Nile share dengan saya..saya share dengan yg lain juga..

# mogarezekiberpihakkepadasayaAmin 


KLIK BANNER NI CEPAT..JANGAN TUNGGU LAMA-LAMA YA

Pada yang turut serta jangan lupa check result DISNI ya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda.
Jangan lupa komen dan follow sekali.
InshaAllah saya juga akan terjah anda semula...

Love:-
Sofu Hashim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Belong ToSofu Hashim Bercerita... | Designed All Reserved By KathyR’bain78