August 18, 2014

Segmen Pencarian 20 Bloglist Bertuah - Ieka Farhana

Assalamualaikum

Saat2 akhir dah pun saya join Segmen 20 Bloglist Bertuah kt blog Ieka ni..
Nampak tak nama saya dah kat hujung2 dah kan...:)

Semalam ternampak comment dari Ieka Farhana :

"hye saya dari admin segmen mencari 20 bloglist bertuah 
anda boleh check link blog anda di"



Pagi ni pi usha senarai bloglist bertuah yang lain 

1st time ni nama saya masuk dalam senarai ... hehehe..

Terima kasih Ieka Farhana yg buat segmen ni..



Sofu Hashim
22 Syawal 1435H

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda.
Jangan lupa komen dan follow sekali.
InshaAllah saya juga akan terjah anda semula...

Love:-
Sofu Hashim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Belong ToSofu Hashim Bercerita... | Designed All Reserved By KathyR’bain78