August 04, 2015

Setia Mu Disini - Julai

..Assalamualaikum Semua..


Ogos dah hari ke 4 baru berkesempatan untuk mengucapkan ribuan terima kasih 
yang tidak terhingga pada rakan-rakan blogger di bawah yang sudi singgah
ke sini...

Jari Manis, Aida, Siti Yang Menaip, Sue & Diana nak bagi 
peluk ketat2 sebab sentiasa support blog Sofu

Shahida, Maria, Assam, Eintan & Farhain dapat pelukan
selamat datang...nanti singgah lagi ya..

Sudi-sudikan la singgah ke blog mereka untuk berkenalan ya


JM, Aida & Shahida sudi lah kiranya untuk email alamat
anda ke sofu.hashim@gmail.com

19 comments:

  1. insyallah.. cik en akan dtg lagi.. mekasih jua.. ehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama2 kasih cik en...
      tq support kita

      Delete
  2. Assalamualaikum.. hye Sofu.. Terima kasih untuk pelukan selamat datang tuh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama-sama kasih..
      email dh terima tq

      Delete
    2. Terima kasih atas gift yg comel..
      Suka sangat..

      Delete
  3. tahniah kepada mereka yang telah tersenarai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq Farah mama Ash sudi singgah sini juga :)

      Delete
  4. Kak sofu, maaf wana dah lama x singgah sini..Bz sgt..Huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la dgn kak sofu wanna
      lama tak bw ni....nnti kita singgah bw balik ya
      tq singgah sini

      Delete
  5. tahniah kepada yang tersenarai,peluk kak sofu kuat2 juge :)

    ReplyDelete
  6. Wahhh ... Bagus nyer korang2 nie ...
    Bila lah nak masuk senarai nie ?

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah...
    Sok aida email ekk ?
    :-)

    ReplyDelete
  8. kak Sofu dah dapat alamat JM kan

    ReplyDelete
  9. ehehe.. susah nak kekalkan kedudukan.. sayup2 tu..
    weekend je dapat blogwalking.. jgn majuk2 k Kak Sofu hehe..

    ReplyDelete
  10. kak sofu..terima kasiih..hadiah dari kiriman akak JM dh selamat terima...cantik sgt!!!

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan anda.
Jangan lupa komen dan follow sekali.
InshaAllah saya juga akan terjah anda semula...

Love:-
Sofu Hashim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Belong ToSofu Hashim Bercerita... | Designed All Reserved By KathyR’bain78