January 15, 2015

Menang Segmen 1/2015 - Mamaniza.com

..Assalamualaikum Semua..

Alhamdulillah....

Permulaan entri pertama 2015 Sofu mulakan dengan join Segmen dari Mamaniza
Join pun dah hujung-hujung penutup Segmen.

Hari ini bila tengok nama dalam senarai dibawah...wahhh
Lompat bintang sikit (sikit ja tau jangan lebih-lebih Sofu oiiii)

Tahniah pada 20 blogger yang terpilih..


Pucuk dicita ulam mendatang kiranya nih..
Sangat berbesar hati kerana dapat berada dalam bloglist Mamaniza

Terima kasih Mamaniza..


13 comments:

  1. Alhamdullilah. tahniah kak! thanks sbb bagitahu saya :)

    ReplyDelete
  2. Jeles ..kathy tak menang..:'(

    ReplyDelete
  3. Fuza tak sempat nak join..huahuahuaaaa..
    Tahniah Sofu...

    To MamaNiza, Sofu, Kathy...bila kita nak lepak2 reramai :)

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..mmg insan terpilih tu masuk bloglist blogger terkenal

    ReplyDelete
  5. Tahniah sis
    Saya takde rezeki kali ni

    ReplyDelete
  6. tahniah Kak Sofu ^^

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan anda.
Jangan lupa komen dan follow sekali.
InshaAllah saya juga akan terjah anda semula...

Love:-
Sofu Hashim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Belong ToSofu Hashim Bercerita... | Designed All Reserved By KathyR’bain78