Assalamualaikum...
Hari ni geram sgt2 laaa pasal hal semalam...kisahnyaaa
2 minggu lepas pergi la satu service centre kt Sunway Pyramid nk tukar service provider utk prepaid sya..bila tnya brapa lama proses katanya since esok Sabtu & Ahad office close so Isnin baru depa activate line tu..
Tunggu punya tunggu...aittt dh dekat 10 hari so sya call la customer service katanya no tu blum di activate lagi uiittt..awat lmbat sgt kata ari tu dlm tempoh 2-3 hari je (tp bdk tu ckp dlm 18 jam)...
Semalam genap 2 minggu sya buat pertukaran tu masih sama lagi..so call la customer service lagi skali jawapannya sama gak..blm di activate lagi..apa kes ni..bdk CS tu leh tnya plak sya dpt simcard tu dr mana lorrrr...bengang betul..musti la dr service centre dia & gift yg ijo & x seberapa tuuu..isshhhkkk...hanging sungguh..tnya nma org yg sya deal mana la sya ingat dh dkt 2 minggu dh kan..yg pasti budak melayu lelaki..lembut2 skit orgnya..
Last2 CS kata x pe dia dh htr report ke service ctr tu, dlm tmpoh masa 2-3 ari sya akan dpt respond dr sana..ishhhkkk x kosa nk tunggu lama lagi ..esok je nk gi balik service ctr tuu..jmpa bdk tuu...tungguu laaaaa
teringat kat satu lagu ni femes tahun 80-an,
ReplyDeletegeram
jangan engkau geram geram geram
geram
bermacam ragam, bermacam ragam
ada yg suka
bla bla bla
takat itu je lirik yg akak ingat...hehe
adoi...mmg "hangin" satu badan la....saya ni jenis yg tak suka dgn org yg tak menepati janji... siap ada yg berbakul2 kena dgn saya...
ReplyDelete