September 05, 2014

Jumaat Yang Indah

Assalamualaikum 

Che abang saya akan call setiap hari sebelum saya tiba di pejabat 
kadang-kadang bila bersunggut saja 

"Abg ni tak call pun lagi" terus hp berbunyi..(kuat betul kimia kami kan..hihihi)

Seperti biasa, pagi ni call masuk lagi..tapi suara macam tak ceria je ..dia bercerita

Abg : Hiss, abg rasa mcm missing something la
Me : La awatnya apa yang hilang tu..(dlm kepala ligat fikir apa pula yang hilang pagi2 nih)
Abg : Ala...abg lupa pakai jam la..selalu sblm pakai baju dah tarik jam tu pakai
Me : Laaaa...ingat apa tadi...tak pe sehari je tak pakai jam
Abg : Tu la...tak best la..
Me : Walaupun tak de jam tu...InsyaAllah hari abg akan best tau 
Abg : Ok tq (nada suara sudah bertukar ceria)

Bak kata mak saya kata-kata itu doa dan tanpa sedar kita mendoakan mereka dalam perbualan/percakapan kita sehari-hari. 

Mutiara kata pagi ini....




Sofu Hashim
10 Zulkaedah 1435H

9 comments:

  1. Hai, jemput join GA di bawah.. Hadiah dia seriously best2 semuanya. Rugi kalau tak join..

    http://cahayaketinggiankehalusan.blogspot.com/2014/08/september-giveaway-party-hosted-by-iola.html

    ReplyDelete
  2. Kimia memang kuat akak ngan suami haha... batu merungut, terus dapat call..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan anda.
Jangan lupa komen dan follow sekali.
InshaAllah saya juga akan terjah anda semula...

Love:-
Sofu Hashim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Belong ToSofu Hashim Bercerita... | Designed All Reserved By KathyR’bain78