December 18, 2014

Hadiah GA Mamaniza

..Assalamualaikum Semua..

Terima hadiah Misteri dari Farah Wahyda untuk GA Mamaniza hari tu dan 
senarai pemenang di umum di SINI


Hadiah misteri tu ...


Wahh...anak-anak yang teruja suruh buka cepat-cepat poslaju tu, 

Masing-masing pakat dok tanya 
Kawan ummi ka Farah Wahyda ni?
Dapat apa tu Ummi ?
Macam mana Ummi boleh dapat hadiah ni ?
Asyik dapat hadiah ja ummi ni

Meh tengok apa yang Sofu terima semalam

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Shawl Kupu-Kupu warna Kelabu 


Sofu  it

Terima kasih Farah

15 comments:

  1. Replies
    1. alhamdulillah mmg rezeki la najiah sebab tak tau hadiah apa kan

      Delete
  2. Alhamdulillah. Cantik shawl tu. Tahniah kak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Sue..nanti kita try cantik ke idak ngan akak :)

      Delete
  3. Alhamdulillah..Rezki tu.. Nanti posing tau

    ReplyDelete
  4. wajib amik gambo time pakai nanti :)
    aida ni x pernah lg pakai shawl hu hu tak reti langsung!

    ReplyDelete
  5. Tahniah..
    Memang cantik la sis.
    Berkenan plak saya tengok

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah dah selamat sampai..happy sangat bila akak suka hadian tak seberapa tue..hehehe..macih akak..*kiss

    ReplyDelete
  7. Shawl kupu-kupu.
    Bila pakai nanti boleh terbang tau.
    Hehe..

    ReplyDelete
  8. woaaah cantik ni.. antara kaler fav CT..

    ReplyDelete
  9. meang lagi GA mamaniza..mmg bertuah tul

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan anda.
Jangan lupa komen dan follow sekali.
InshaAllah saya juga akan terjah anda semula...

Love:-
Sofu Hashim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Belong ToSofu Hashim Bercerita... | Designed All Reserved By KathyR’bain78