November 12, 2014

Cabaran November #1 - #10 11 Jenis Bunga Yang Disukai

..Assalamualaikum Semua..

http://3.bp.blogspot.com/--n7TdlD0mpk/VFRva30aocI/AAAAAAAAKT0/PtxRMDrguPU/s1600/CABARAN%2BNOV%2B1.png
Berkesempatan untuk kemaskini Cabaran di atas  untuk #10 pula..
Secara jujur tidak gemar sangat bunga-bungaan ni tapi tidak menolak pemberian
dari yang tersayang hehehe cuma sekadar suka melihat dikala mereka
mekar di waktu pagi sangat cantik di pandang mata :)
1. Mawar
2. Tulip
3. Teratai
4. Orkid
5. Sakura
6. Kekwa
7. Bougainvillea
8. Bunga Raya
9. Lily
10. Bakawali
11. Lavender 

Cabaran November #1 : #1 - 11 Tempat Yang Ingin Di Lawati Di Malaysia
Cabaran November #1 : #2 - 11 Tempat Yang Ingin Di Lawati Di Dunia
Cabaran November #1 : #3 - 11 Nama Yang Disukai
Cabaran November #1 : #4 - 11 Buah Filem Yang Digemari
Cabaran November #1 : #5 - 11 Orang Artis Yang Diminati
Cabaran November #1 : #6 - 11 Jenis Buah Yang Disukai
Cabaran November #1 : #7 - 11 Buah Belog Yang Selalu Disinggahi
Cabaran November # : #8 - 11 Petikan Quote Yang Membawa Erti
Cabaran November #1 :#9 - 11 Buah Novel Yang Ingin Dibaca

11 comments:

  1. saya pun kurang dengan bunga-bunga ni.
    kalau nak bagi saya amik, kalau belanja makan lagi elok
    hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya mama...saya setuju...rezeki tak boleh ditolak kan..:)

      Delete
  2. cantik2 bunga2 ni. walaupun kadang2 konfius rupa dan nama.

    ReplyDelete
  3. Mawar OH mawar ku...
    Eceh...nyanyi plak

    ReplyDelete
  4. Bakawali tu x ingat mcm mana. Jap nk google.

    ReplyDelete
  5. Suka bunga2 ni..
    Tapi, malas nak tanam sebab banyak pokok yang tanam dah mati.

    ReplyDelete
  6. CT suka aje pape pun.. bunga taik ayam pun cantik sebenarnya. shian dia nama dia gitu kekeke.. jangan bunga plastik da.. CT lastik orang yg kasi tu hahaha

    ReplyDelete
  7. Ayu mmg fail kalau bab2 bunga tu kak... kalu bela mmg mati punye.. hahahha bek la bg ayu coklat ke sedap sikit nk mngunyah

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan anda.
Jangan lupa komen dan follow sekali.
InshaAllah saya juga akan terjah anda semula...

Love:-
Sofu Hashim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Belong ToSofu Hashim Bercerita... | Designed All Reserved By KathyR’bain78