November 01, 2014

Takhta Lepak Sabtu

..Assalamualaikum Semua..

Pagi ini patut ya ada Lepak Sabtu kan...ada ke yg ter tunggu senarai Lepak Sabtu Sofu hehehe
Ok masa Lepak sabtu minggu lepas Sofu ada bagi tahu kan yg penghujung Oktober nanti
akan ada sesuatu yg istimewa jadi ini dia....


4 org yg mengungguli takhta dalam Lepak Sabtu bulan Oktober

Setiap minggu mereka berkunjung ke blog picisan Sofu ni..

Terima kasih banyak-banyak ya tak lupa pada mereka yg berada di senarai Lepak Sabtu juga
Jom usha blog mereka ini.



Siap untuk dicabut ya...macam cabutan bertuah pula kan

Jeng...Jeng...Jeng...

Ini la dia is tukang mencabut nama paksa rela mencabut dan posing depan kamera Sofu :)

Dan......yang bertuah adalah .....Hikayat Seorang Budak

Mohon hantar nama, alamat dan no telefon ke email kak Sofu ya sofu.hashim@gmail.com
Untuk urusan pengiriman hadiah misteri ya :)

10 comments:

  1. Replies
    1. Terima kasih Sue..sentiasa sudi singgah di blog akak ni

      Delete
  2. kak sofu, terima kasih XD
    terharu sangat dah ni. konfem terus nak emel akak la ni jugak. siap buat cabutan bertuah.
    Alhamdulillah, thanks jugak sudi singgah blog saya.
    kirim salam dekat kakak yang cabut nama saya tu. :)

    ReplyDelete
  3. Wahhh cabutan bertuah old skool.gitu...
    Kak tu link ayu nape laen tuuu
    Sobbb sobbb
    Tahniah budakkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ampun ayu
      Taip guna ipad gitu la kecil benar
      Jgn nangis tau..dah betulkan dah..:)
      Senyum-senyun sikit

      Delete
  4. wah, untungnya sapa yang terpilih tu.
    Tahniah kat budak.

    ReplyDelete
  5. Budak memang.. bertuah sokmo hahaha

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan anda.
Jangan lupa komen dan follow sekali.
InshaAllah saya juga akan terjah anda semula...

Love:-
Sofu Hashim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Belong ToSofu Hashim Bercerita... | Designed All Reserved By KathyR’bain78