October 13, 2014

Blog Di Review oleh Ekin Anuar

..Assalamualaikum Semua..


Entri lepas ada Sofu cerita pasal menang  Segmen ini..
Minggu lepas nampak pesanan dekat Cbox tuan punya blog sudah review blog Sofu

Jom singgah blog Ekin Anuar untuk baca review dari beliau.

Terima kasih Ekin..:)

14 comments:

  1. Replies
    1. Mila rezeki menang segmen..:) kalu tak sapa la nk review blog picisan ku ini hehehe

      Delete
  2. Wow! Bestnya blog kena review.. Mieza still hutang review blog kak Sofu.. In Shaa Allah, nanti Mieza review ye.. ^_^
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Sue tu rezeki namanya..terima kasih
      Tak sangka top 5 pun dpt review

      Delete
  4. da bace dah kak sofu..
    hehehe jeles tauuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...jgn jeles Ayu
      jom singgah blog Rosmiza...
      mana tau bln depan blog Ayu direview pula kan..:)

      Delete
  5. Bestnya.. ada orang review blog.. tahniah menang segmen.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faarihin...terima kasih...
      Sebenarnya Rosmiza tak buat segmen pun
      Suprise je baca entri katanya nak review blog top 5 pengomen tegar blog dia
      Rezeki tu dtg dlm pelbagai cara kan..:)

      Delete
  6. Bestnya...tahniah sis...nanti nak terjah ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang best oooo blog picisan direview :)
      Terima kasih Mardiah
      Jom terjah Mardiah

      Delete

Terima kasih atas kunjungan anda.
Jangan lupa komen dan follow sekali.
InshaAllah saya juga akan terjah anda semula...

Love:-
Sofu Hashim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Belong ToSofu Hashim Bercerita... | Designed All Reserved By KathyR’bain78