October 27, 2014

Pusing-pusing Bali 3 - Makan-Makan

..Assalamualaikum Semua..

Ni nak sambung cerita pusing-pusing Bali untuk tempat makan di sana
Bolehla mencuba makanan Sunda di Restoran Pawon Pasundan
Set makan malam kami..yg dalam daun pisang tu nasi wangi sangat bila dibuka
Tempe, Tauhu, Ayam Goreng, Ikan Masin, Ulam dan Sup

Guramee Goreng Garing....sangat sedap makan dalam raga tu tau

Cincau Bali Style

Maklumat Restoran :)

Malam seterusnya kami merasa masakan Minang pula
Yang paling terkenal di sini adalah Restoran Natrabu
Habis makan-makan apa lagi posing-posing la
Kawasan ini memang disediakan untuk para pengunjung yang datang
Bergambar kenang-kenangan - Pelamin Minang Style

Pelamin yang sudah tersedia :)

Jadila buat kenang-kenangan..

Madu 5 hehehe...

Sweet Couple :)

Entri  Bali akan sampai ke penghujung tinggal lagi 1 je entri lagi

Kalu sudi boleh la jenguk-jenguk entri yang terdahulu dibawah


12 comments:

  1. Dia punya food presentation sgt menarik la terutama guramee goreng garing. teringin jg nak p bali ngan chenta hati :)

    ReplyDelete
  2. Bila lah rezki nak ke BALI ni....

    ReplyDelete
  3. Bestnyerr dapat g Bali ...seronok bergambar tuuu

    ReplyDelete
  4. Syoknya dapat jejak kaki kat negara orang. Bila la leh nak pergi sana...

    ReplyDelete
  5. aida lom pernah jejak kaki ke indonesia.
    keje... beranak... keje... anak kecik...
    hu hu hu hu perancangan tahun depan in shaa Allah baru nak jejak ke singapore naik ketapi :)
    in shaa Allah...

    ReplyDelete
  6. Heeeee sonoknye la dapt pusing2 bali kan??

    ReplyDelete
  7. wahh,fefeeling naik pelamin lagi ya. hehehe

    ReplyDelete
  8. ngeee... kitorang pegi bali ritu cari Wong Solo.. hahahaha...

    ReplyDelete
  9. teringat drama kasih berbisik. ade shooting kat bali jugak. hehe

    ReplyDelete
  10. sedap dak cincau tu kak ? CT suka air cincau hihi.. guramee tu ikan la eh..? so ikan goreng ?

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan anda.
Jangan lupa komen dan follow sekali.
InshaAllah saya juga akan terjah anda semula...

Love:-
Sofu Hashim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Belong ToSofu Hashim Bercerita... | Designed All Reserved By KathyR’bain78