October 31, 2014

Pemenang Segmen Saya nak keychain CH #2

..Assalamualaikum Semua..

Hari ini baru kemaskini entri ini 

Sofu jadi pemenang untuk segmen yang dianjurkan oleh Siti Zawiah

Boleh singgah ke segmen INI untuk tengok siapa lagi yang bertuah.

Semalam pulang dari kerja nampak sampul ini di peti surat


Tetiba teringat zaman sekolah-sekolah dulu sampul surat warna warni macam
macam rekabentuk kan..cuma tak de bedak wangi je dalam ini ...

Yang ada jeng...jeng..jeng.. ini hadiah dari Siti Zawiah


Terima kasih daun keladi...lain kali  buat segmen lagi ya...

Untuk Fuza...Sofu dapat klip rambut warna kegemaran mu :)

18 comments:

  1. Tahniah Kak Sofu! Dapat klip rambut comel.. ladybird.. My feveret kaler gak tu.. ^^.
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Mieza...ooo...pencinta purple juga ya...noted :)

      Delete
  2. tahniah kak...

    mama dah letak blog akak yang gojes ni dalam bloglist mama.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq mama..
      wahh...tq2...masuk bloglist mama..pucuk dicita ulam mendatang nih..:)

      Delete
  3. Tahniah kak..hat sue punya blom smp lg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah sue..sabaq nak postmen tgh on the way hantaq tu

      Delete
  4. wah, comelnya!!! tahniah kak menang ^^,

    ReplyDelete
  5. Tahniah kak sofuuu..
    Heheheh dpt purple syok la tu
    Omell

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan anda.
Jangan lupa komen dan follow sekali.
InshaAllah saya juga akan terjah anda semula...

Love:-
Sofu Hashim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Belong ToSofu Hashim Bercerita... | Designed All Reserved By KathyR’bain78